teknolojik jarseden mont yapılışı_BURDA ağustos sayısı 134

 Merhabalar bu havalarda en çok giydiğim şeyi paylaşıyorum artık kendim yapıyorum :)Yapım aşamalarına geçersek kumaş önü teknolojik kalın jarse siyah ise içi polarlı jarselerden ikisinin uyumu bi harika sıcacık resimde görülgüğü gibi birleştiriyoruz  ben önce önve arka yanları birleştirdim sonra kolları resimdeki gibi ön ve arkayla birleştirip diktim sonra etek ucu bandını  ve yakayı be pervazı diktim son kol bant larını diktim tamamdır.
                                                     ön parça
1
                                                       arka parça
                                                    kol
                                                   yaka ve kol manşetleri


yaka pervazın içten görünümü

                                       bu parça burdada yok ben yaka altı ve fermuarları yarı açtığımızda iç fermuar görüntü bozmasın diye kendimce pervaz yaptım yukarıdaki resimlerde görüldüğü gibi

                                                      ve sonuç :)
HOŞÇAKALIN :)

Yorumlar

Popüler Yayınlar