ÖNÜ ÇİÇEKLİ ARKASI BEYAZ ELBİSE

ÖNÜ ÇİÇEKLİ ARKASI BEYAZ ELBİSE
Bu kumaşı eşim beğendi bana göre çok çiçekli geldi az daha siyah lı bir şeyler yapacaktım.Ama arkasınıda beyaz la yapınca daha güzel oldu. Ön kumaş çok güzel bir saten arka likralı bir kumaş ikisi  birbirine çok uydu
yakayı ve kolları beyaz        kollardaki volanın içinde tela yaptımki daha dik durdu.Artı omuzu parlak taşlarla çevirdim ık bi görüntü çıktı ortaya :))                                                                                                                                                                               



arkaya pens atma gereği duymadım daha fazla hatlar çıkmasın diye açık renktenmi ne çünki ben pen atmayı çok seviyorum ama bu böyle  daha iyi oldu sanki

HOŞÇAKALIN  :))

Yorumlar

Popüler Yayınlar