V yakalı bulüzüm




Bu aralar hep üst mü dikiyorum ne.. 2  tane de elbise   diktim ama giyipte yayınlamak pek fırsatım olmadı şimdi de nöbette anca bilgisayarın başına oturdum ki  diğer kalan zamanlarda anca ev  iş çocuklar düğünler  dikiş derken..... neyse bundan sonra kesiminden bitimine yayınlarım  inşallah yarın bir elbiselik kumaş var kesmek  için can atıyorum bu dikiş hastalığı çok kötü birşeymiş yapamazsan çıldırıyorsun :) aklımda bir sürü şey ......................................................................




Yorumlar

  1. Aynen öyle biseyi yapamaynca cıldırıyosunuz ve daha cok hırslanıyo insan:) Bluz harika olmus bu v yaka olayini bide ben cözebilsem süper olacak

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler...! Bir dahakine resimlemeye çalışırım ama o hırsla bi bakmışım dikmişim aceleden:)

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar